Wednesday, May 02, 2007

Tavlan är på plats



Japp.. nu har jag fått upp min nya bubbeltavla som jag köpt av den hemlighetsfulla konstnärinnan Å.T. ... (Henne hittar man på www.fykatten.se ... ) Den blev så fin så, och passade in bra... Jag vet att jag är lite bubbel-galen... men man måste väl få vara galen i något!!

Hur är det här annars då?!.. lite seeegt... var ju på Kreta förra veckan och det var så himla bra att vi inte alls ville åka hem... så nu har man gått här hemma och varit lite smådeppad i några dagar bara för att man längtar tillbaka, men nu börjar det nog ge med sig lite... Man får se till att hitta på lite saker bara... Just nu borde jag städa egentligen eftersom jag får besök i morgon, men mitt i städandet hängde jag upp min tavla och kännde att NU måste jag blogga om den oxå... så jag får fortsätta städa när jag skrivit klart här!!!

I går var det första maj... då skall man väl demonstrera... men det gjorde inte jag... Hade dock en trevlig stund på stan med Ding-Jo-Jo:) Alltid lika trevligt att träffa henne ju!!!

Nope, nu får jag återgå till städandet... och jag borde kanske packa upp min resväska som stått här på golvet sen i fredags... hmmm.. men det är såååååå tråkigt att packa upp ju!!!

/Masken

1 comment:

Anonymous said...

Så tjusigt det blev!