Sunday, May 06, 2007

Heja Sverige






Japp.. Sverige slog just Finland med 1-0 alltid kul när vi slår finnarna *hihi* och det har vi ju gjort mycket på senare år.. så kan det fortsätta tycker jag... Kanske ingen spännande match (förutom de sista 20 sekunderna).. men jag satt ändå och broderade så... hade det varit mer spännande hade jag inte kommit lika långt på broderiet:) Man får se allt posetivt *hihi*



Annars har jag inte gjort så mcyket idag... sov gott i natt och rätt länge med för den delen... alltid gott att få sova ut lite.. därför har jag kännt mig pigg hel dagen!! Har i alla fall hunnit med att klistra en hel semester i fotoalbummet *tjoho* det är så det skall vara, att man hinner med en per gång.. så blir det dock inte alltid.. Islandssemestern tog nog tre gånger att göra eller nått sånt, men då var det många kort och många olika ställen!!! Idag var det Korsika som blev genomarbetat och det var lite lättare.. och bra blev det oxå!!!! Men men... har ju tre semestrar till att klistra *hihi* fast jag har inte fått korten på två av dem än så...




Igår var det TP dags hemma hos syster yster... men Nina, Bobo och Terese... Det var många svåra frågor, kanske lika många lätta och så några mitt emellan!!! Först blev det oavgjort, men sen så vann jag och Bobo nästa omgång *tjoho*



Tack för mig!!
/Masken

No comments: