Thursday, May 17, 2007

Blommor



Japp, idag började jag dagen med att plantera blommor i min nya balkonglåda... (Allt inhandlades igår på blomsterlandet). Så idag var det bara att se till att få lite skit under naglarna:)

Resultatet blev bra, och trevligt... så nu hoppas vi att växterna kommer frodas så att jag får en härlig fyllig balkonglåda i sommar:) Synd att det är regningt idag så att man inte kan sitta ute på balkongen och njuta!!!!!

Hmm... bilderna blev åt fel håll...



Och nu skall jag alldeles strax kila iväg för att cykla hem till MammaMu... eller i alla fall till deras nya lägenhet där det skall målas:) Synd bara att de skall flytta till ett ställe dit det är en sån jobbig uppförsbacke... men bättre än att de flýttade till lerum eller nått sån!!!



hinner inte skriva mer nu så... Bye bye

3 comments:

Gabh said...

Wow, det är lite mera utvecklade idag, minst sagt :)

Piglet said...

Jag tycker allt att du får skriva i din blogg någon gång igen, Mask!

Gabh said...

Kanske vad skulle göra som statsminister.