Friday, June 30, 2006

SEMESTER


Japp... gött... för nu har jag äntligen semester efter en ytterst seeeeeeg fredag.... Sista dagen innan semestern går ju alltid så lånsamt!! Men jag överlevde den i alla fall och nu skall jag slappa och ha det gött i en hel vecka:) Hoppas nu att vädret blir så bra som de har påstått så att man kan vara ute och ha det skönt i solen!! Känner för att åka och bada, men det är ju fortfarande rätt så kallt i vattnet... men det är iofs rätt gött tycker jag... det skall ju lixom vara en mindre chock att hoppa i... Meningen är ju att man skall bli avsvalkad!!!

jaaa... har det hänt något spännande här de sista dagarna?! Var å Liseberg och såg på Magnus Carlsson i tisdag... han har ju allt en fantastisk stämma den där mannen!! Och inte helt fel att titta på heller... men vi blev allt lite snopna när det bara fanns sittplatser.... Man kan ju inte sitta still till sån musik ju!!!! Det var bra i alla fall.... men en timma är allt bra kort det tycker jag!!!!
Annars har jag varit och tränat och igår jobbade jag över *tjoho vad skoj* vart ok i alla fall, för det var inventering och det är ju rätt lugnt!! Och tillslut så fick vi nog det mesta till att stämma, så då kunde nog chefen sova i natt... verkade tveksamt ett tag nämligen!!!

/Masken

No comments: